مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 11:502020-10-28سياسي

اسماعیلی: مسئولانِ ناتوان از حل مشکلات مردم، عرصه را به نیروهای کاردان بسپارند


نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولانی که نمی توانند معیارهای خود را با شاخص های انقلابی تطبیق دهند عرصه را به دلیر مردان پاکدست واگذار کنند.

- به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خانه ملت، مهدی اسماعیلی در نشست علنی امروز (7 آبان ماه) مجلس شورای اسلامی، در نطق میان دستور خود گفت: اظهارات نابخردانه رییس جمهور فرانسه در توهین به ساحت قدسی پیامبر اسلام (ص) را محکوم نموده و یادآوری می کنم که چنین سناریوهای شیطانی نمی تواند در برابر اسلام خواهی جهانیان سدی ایجاد کند.

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی افزود: جمهوری اسلامی ایران نعمت بزرگ و امانت گران بهای شهدا و امام راحل در اختیار ما بوده و حفظ نظام از اوجب واجبات است؛ آنچه که باید اذعان کرد نقش آفرینی برجسته مردم در تمامی عرصه های اجتماعی بوده که با مقاومت و پایداری خستگی ناپذیر، الحق و الانصاف سنگ تمام گذاشتند و با تمام وجود و بضاعت خویش پشتوانه محکم نظام و از دستاور آن نیز بودند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: علیرغم اقدامات مهم انجام یافته و برخورداری از استقلال و اقتدار بی بدیل ملی ،کمبودها و ضعف هایی وجود داشته که متاسفانه نتوانسته ایم آنگونه که در شان ملت باشد عمل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسماعیلی: مسئولانِ ناتوان از حل مشکلات مردم، عرصه را به نیروهای کاردان بسپارند

اسماعیلی: مسئولانِ ناتوان از حل مشکلات مردم، عرصه را به نیروهای کاردان بسپارند