مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 11:502020-10-28پزشكي

ممکن است کرونا داشته باشید و متوجه نشوید


ممکن است کرونا داشته باشید و متوجه نشویددبیر ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: اگر 90 در صد مردم جامعه این پروتکل ها را رعایت کنند بیماری کرونا پس از سه ماه کنترل می شود و اگر این عدد به کمتر از 60 تا 70 در صد برسد بیماری به هیچ عنوان کنترل نخواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، دکتر علیرضا سلیمانی روز چهارشنبه هفتم آبان با اشاره به وضعیت قرمز کرونایی استان البرز گفت: با گذشت هفت ماه از شیوع بیماری کووید 19 ، بیمارستان‌ها با تمام توان در حال خدمت رسانی به مردم هستند ولی در سخت‌ترین حالت ممکن و شرایط بیماری قرار داریم.

وی ضمن تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی که بر سه اصل بهداشت دست، استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی است گفت: بر اساس نتایج مطالعات در برخی از کشورها مشاهده شده است که اگر 90 در صد مردم جامعه این پروتکل‌ها را رعایت کنند بیماری کرونا پس از سه ماه کنترل می‌شود و اگر این عدد به کمتر از 60 تا 70 در صد برسد بیماری به هیچ عنوان کنترل نخواهد شد و این طولانی شدن بیماری در کشور نشان از رعایت نشدن پروتکل‌های بهداشتی است.

دبیر ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: 40 درصد از افراد جامعه که مبتلا به بیماری کرونا می‌شوند به صورت خفیف یا بدون علامت هستند و این افراد ناقلین بیماری هستند و به این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممکن است کرونا داشته باشید و متوجه نشوید

ممکن است کرونا داشته باشید و متوجه نشوید