مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 11:452020-10-28اقتصادي

سهمیه 3000 نفری آذربایجان شرقی در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی


رییس سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی از سهمیه 3000 نفری استان در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی خبر داد و گفت: ثبت نام در این طرح آغاز شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جعفر محسنی ظهر امروز در نشست خبری آغاز طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در آذربایجان شرقی گفت: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در 15 رشته شغلی در استان اجرا می شود که زنان سرپرست خانوار و فارغ التحصیلان دانشگاهی در اولویت شرکت در این طرح هستند.

وی سپس در خصوص موضوع اجرای این طرح افزود: موضوع این طرح ملی انجام مطالعات، ساماندهی، بررسی، استعداد سنجی و توانمندسازی 54 هزار و 300 نفر از متقاضیان راه اندازی مشاغل خانگی در 31 استان کشور بر اساس الگوی طرح توسعه مشاغل خانگی توسط جهاد دانشگاهی است.

محسنی ادامه داد: سهمیه آذربایجان شرقی در این طرح سه هزار نفر بوده که هدف از اجرای این الگو تعامل با دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی دخیل در اجرای طرح و ارائه خدمات آموزش و مشاوره حضوری و غیرحضوری به متقاضیان مشاغل خانگی برای اتصال به بازار است.

رییس سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی در خصوص شرایط متقاضیان این طرح نیز گفت: داشتن حداقل سن 18 سال، بومی استان محل ثبت نام، عدم اشتغال تمام وقت و نداشتن بیمه کارفرمایی از شرایط متقاضیان این طرح است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهمیه 3000 نفری آذربایجان شرقی در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی

سهمیه 3000 نفری آذربایجان شرقی در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی