مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 11:402020-10-28سياسي

حفظ امنیت در برخی از مرزها یک طرفه است


در حال حاضر در مرزها به صورت یک طرفه امنیت را تأمین می کنیم چون برخی کشورهای همسایه ازجمله در غرب و جنوب شرق هیچ تلاشی در این زمینه ندارند.

- مشهد ـ فرمانده مرزبانی ناجا گفت: در حال حاضر در مرزها به صورت یک طرفه امنیت را تأمین می کنیم چون برخی کشورهای همسایه ازجمله در غرب و جنوب شرق هیچ تلاشی در این زمینه ندارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار احمد علی گودرزی امروز در همایش مجازی ابعاد نظری و کاربردی توسعه و امنیت پایدار مناطق مرزی در مشهد با بیان اینکه امنیت مرزها اهمیت زیادی در توسعه پایدار دارد، گفت: مناطق مرزی ما به دلیل جنبه های طبیعی و قومیتی خاص خود، شرایط متفاوتی دارد، لذا وظیفه ما توجه به افراد بومی در مرزها و ماندگاری آنهاست که منجر به حفظ امنیت می شود.

فرمانده مرزبانی ناجا با بیان اینکه مشکل در 9 هزار کیلومتر مرز ما، برای مرکز هم تأثیر منفی دارد، افزود: ما آرمان گرا هستیم و دشمنان قسم خورده زیادی داریم، لذا عامل مهم توسعه آمایش سرزمین و توسعه اکولوژیک اقتصادی، فرهنگی و اقتصادی است.

باید انگیزه و شوق خدمت را بین سربازان بالا ببریم وی با بیان اینکه توفیق مرزبانی، حفاظت از مرزنشینان در حد قابل قبول است، افزود: برای ارتقای این امر، باید آستانه تحمل سربازان را افزایش دهیم چون در شرایط سختی خدمت می کنند و باید انگیزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ امنیت در برخی از مرزها یک طرفه است

حفظ امنیت در برخی از مرزها یک طرفه است