مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 11:352020-10-28سياسي

ماموریت های قوه قضاییه با این میزان بودجه هیچ تناسبی ندارد


معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه گفت: ماموریت ها و وظایفی که این دستگاه دارد با این میزان بودجه هیچ تناسبی ندارد.

- معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه گفت: ماموریت ها و وظایفی که این دستگاه دارد با این میزان بودجه هیچ تناسبی ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه، امین حسین در جمع رییس کل و معاونان دادگستری کل استان تهران، اظهار کرد: فلسفه وجودی قاضی در جامعه و هدف اصلی قضاوت، اجرای عدالت و احقاق حق است و هدف قوه قضاییه و تمام تلاش ها بر این امر ختم می شود که دادگاه ها وظایف خود را به نحو احسن انجام دهند.

وی گفت: ما به عنوان ستاد قوه قضاییه باید زمینه قضاوت عادلانه و اجرای عدالت را برای قضات و کارکنانی که در صف قرار دارند یعنی شعب دادسرا و دادگاه فراهم کنیم.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه افزود: ما به عنوان معاونت منابع انسانی وظیفه داریم قضات با تقوا، باسواد و با حوصله تربیت کنیم که بتوانند عدالت را اجرا کنند و رضایت مردم را جلب نمایند.

وی اضافه کرد: مطابق دستور ریاست محترم قوه قضاییه به زودی نیروی قضایی مورد نیاز شعب بلاتصدی محاکم عمومی تهران را تامین می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماموریت های قوه قضاییه با این میزان بودجه هیچ تناسبی ندارد

ماموریت های قوه قضاییه با این میزان بودجه هیچ تناسبی ندارد