مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 11:252020-10-28سياسي

آیا حامیان دولت هم استاندار را تحریم کردند؟


انتخاب مجدد فرماندار کوهرنگ یکسال پس از برکناری از مسؤولیت قبلی، نشان از ضعف ارتباط استاندار چهارمحال و بختیاری با نخبگان سیاسی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، وزیر کشور روز گذشته در حکمی مرتضی زمان پور را به عنوان فرماندار کوهرنگ منصوب کرد.

این درحالی است که وی سال گذشته با حکم استاندار چهارمحال و بختیاری به عنوان سرپرست مدیریت بحران استانداری منصوب و از فرمانداری کوهرنگ عزل شد.

بازگشت زمان پور به کوهرنگ و عزل بی سروصدای فرماندار سابق بعد از اثبات ناکارآمدی وی در فرمانداری و از طرف دیگر بی اعتمادی به سرپرست جایگزین شده  و نهایتا بازگشت به گزینه قبل نشان از عملکرد ضعیف دولت در استان در ارتباط گیری با نخبگان سیاسی (حتی نخبگان نزدیک به دولت) دارد.

گفتنی است سال گذشته پس از برکناری فرماندار کوهرنگ و به دنبال انتصاب فرماندار جدید، خبرگزاری فارس بارها نسبت به این انتصاب انتقاد کرده بود؛ شهرستان کوهرنگ به دلیل شرایط جغرافیایی و بارش های سنگین برف هم بحران های زیادی را در سال گذشته تجربه کرد و هم در نحوه مدیریت پیست های استکی این شهرستان و جذب توریست زمستانی عملکرد بسیار ضعیفی به نمایش گذاشت.

این تغییر درحالی صورت گرفته که در حال حاضر برخی از پست های سیاسی استان خالی است و بیشتر انتصابات یک سال گذشته در استان گرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا حامیان دولت هم استاندار را تحریم کردند؟

آیا حامیان دولت هم استاندار را تحریم کردند؟