مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 11:252020-10-28سياسي

«چهره رحمانی اسلام» مخدوش شدنی نیست/ جریان مشکوک یک توهین


محسن توسلی خواننده فعال در حوزه تولید آثار موسیقایی انقلابی و حماسی، تأکید دارد واکنش ها و اظهارات رییس جمهور فرانسه در توهین به پیامبر اکرم(ص)، - محسن توسلی خواننده فعال در حوزه تولید آثار موسیقایی انقلابی و حماسی، تأکید دارد واکنش ها و اظهارات رییس جمهور فرانسه در توهین به پیامبر اکرم(ص)، چهره رحمانی اسلام را خدشه دار نخواهد کرد.

محسن توسلی خواننده موسیقی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به اظهارات و واکنش های اخیر امانوئل ماکرون رییس جمهور فرانسه در توهین به دین مبین اسلام و چهره ارزشمند پیامبر اکرم (ص) توضیح داد: من اعتقاد دارم وقتی چنین اظهارات و توهین هایی به دین مبین اسلام می شود باید نهایت تلاش و استراتژی را انجام دهیم تا با روش خودمان به این اعمال و رفتار بسیار ناپسند واکنش نشان دهیم.

این همان روش و مسلک که در راه و روش پیامبر عظیم الشان اسلام (ص) نیز اتفاق می افتاد و ایشان شرایطی را فراهم می آورد که چهره رحمانی اسلام خدشه دار نشود.

وی افزود: بنده طی سال های اخیر فعالیت ها و آثار متعددی را همراه با هنرمندان مسیحی در کشورهای لبنان و سوریه انجام دادم و در این مدت آنچه برای من و این هنرمندان دارای اهمیت بود، فعالیت های مشترک با این هنرمندان بود که در کمال احترام، صمیمیت و آرامش صورت می گرفت و همه در راستای احترام م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«چهره رحمانی اسلام» مخدوش شدنی نیست/ جریان مشکوک یک توهین

«چهره رحمانی اسلام» مخدوش شدنی نیست/ جریان مشکوک یک توهین