مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 11:202020-10-28سياسي

محکومیت اهانت به پیامبر اسلام درتجمع روز 13 آبان


رییس ستاد برگزاری مراسم یوم الله 13 آبان و هفته وحدت استان تهران با محکومیت اهانت به نبی مکرم(ص) گفت: در فرانسه که خود را مدعی آزادی بیان می داند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، حجت الاسلام سید محسن محمودی رییس ستاد برگزاری مراسم یوم الله 13 آبان صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به شرایط خاص کشور با توجه به شیوع ویروس کرونا ، اظهار کرد: مراسم و برنامه های ملی و مذهبی در طول سال با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد و خوشبختانه در برخی جهات به ویژه در حوزه فضای مجازی و تبلیغات موفق تر هم عمل کردیم.

وی با اشاره به تقارن ایام 13 آبان و هفته وحدت، گفت: از 12 تا 17 ربیع الاول به عنوان هفته وحدت نامگذاری شده است و باید طرح های تبلیغی در سطح شهر تلفیقی از هفته وحدت و 13 آبان باشد.

رییس ستاد برگزاری مراسم یوم الله 13 آبان با اشاره به اهمیت بزرگداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی ادامه داد: 13 آبان ، روز برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا است و قطعاً 13 آبان امسال از اهمیت دوچندانی نسبت به سال های گذشته برخوردار است.

حجت الاسلام محمودی با محکومیت اهانت به نبی مکرم اسلام(ص) یادآور شد: در فرانسه که خود را مدعی آزادی بیان می داند، به نبی مکرم اسلام(ص) توهین می شود و مسؤولان ارشد این کشور از این اقدام حمایت می ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محکومیت اهانت به پیامبر اسلام درتجمع روز 13 آبان

محکومیت اهانت به پیامبر اسلام درتجمع روز 13 آبان