مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 11:202020-10-28اقتصادي

اجرای فاز اول طرح ملی استفاده بهینه از ترانسفورماتورهای قدرت در یزد


مدیر دفتر برنامه ریزی فنی و برآورد بار شرکت برق منطقه ای یزد با بیان اقدامات انجام شده توسط این شرکت به عنوان مجری طرح، از اعلام نتیجه نهایی فاز اول طرح ویژه ملی استفاده بهینه از ترانسفورماتورهای قدرت خبر داد.

- ایسنا/یزد مدیر دفتر برنامه ریزی فنی و برآورد بار شرکت برق منطقه ای یزد با بیان اقدامات انجام شده توسط این شرکت به عنوان مجری طرح، از اعلام نتیجه نهایی فاز اول طرح ویژه ملی استفاده بهینه از ترانسفورماتورهای قدرت خبر داد.

اکبر مهرابی با اشاره به ابلاغ این طرح از سوی مدیر عامل شرکت توانیر به شرکت برق منطقه ای یزد به عنوان مجری، هدف از این طرح ویژه ملی را استفاده بهینه از ظرفیت آزاد ترانسفورماتورهای موجود در شبکه و بهره وری بیشتر از تجهیزات قدرت، با توجه به شرایط اقتصادی موجود و افزایش بهره وری عنوان کرد.

وی افزود: در این طرح، ترانسفورماتورهای پر بار شبکه با ترانسفورماتورهای کم بار یا ترانسفورماتورهای موجود در انبار شرکت ها جابجا خواهند شد.

وی ادامه داد: پس از این ابلاغ، شرکت برق منطقه ای یزد شرح وظایف طرح را توسط کارگروهی متشکل از نمایندگان معاونت برنامه ریزی و نیز نمایندگان منتخب معاونت های طرح و توسعه و بهره برداری تعریف، تشریح و فازبندی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای فاز اول طرح ملی استفاده بهینه از ترانسفورماتورهای قدرت در یزد

اجرای فاز اول طرح ملی استفاده بهینه از ترانسفورماتورهای قدرت در یزد