مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 11:052020-10-28سياسي

تکمیل و ساخت 60 میلیارد تومان پروژه در مناطق محروم روستایی لرستان توسط سپاه


فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان گفت: سپاه با همکاری دستگاه های دولتی در مناطق محروم روستایی در حال انجام اقداماتی مانند ساخت مدرسه، -  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد،  مرتضی کشکولی امروز در دیدار با تعدادی از مدیران دستگاه های اجرایی استانداری لرستان اظهار داشت: این جلسه با هدف همکاری دستگاه های دولتی با سپاه برای خدمت رسانی در مناطق محروم لرستان است.

وی با بیان اینکه سپاه به دنبال دخالت در کار  دستگاه های اجرایی نیست، افزود: این اقدامات با همکاری دستگاه های اجرایی و بنا بر درخواست خود دولت یا وظایفی که از طرف رهبری بر عهده نیروهای مسلح گذاشته اجرا می شوند.

 فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان بیان کرد: این اقدامات شامل فعالیت های عمرانی و فرهنگی مانند ساخت مدرسه، مسجد، خانه عالم و جاده بوده که برای ساخت آنان حدود 60 میلیارد تومان هزینه شده است .

کشکولی با اشاره به اینکه از این مبلغ دستگاه های اجرایی تنها 15 میلیارد توان کمک کرده اند، تصریح کرد: مابقی این مبلغ توسط خیرین و سپاه استان تامین شده است و این موضوع نشان دهنده این است که اگر با مردم صادق باشیم آن ها به کمک دولت و حکومت می آیند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل و ساخت 60 میلیارد تومان پروژه در مناطق محروم روستایی لرستان توسط سپاه

تکمیل و ساخت 60 میلیارد تومان پروژه در مناطق محروم روستایی لرستان توسط سپاه