مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 11:002020-10-28سياسي

نهاد رهبری علوم پزشکی شیراز مواضع اسلام ستیزانه فرانسه را محکوم کرد


نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شیراز در محکومیت مواضع اسلام ستیزانه رییس جمهور فرانسه بیانیه داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر دانشگاه علوم پزشکی شیراز با صدور بیانیه ای اظهارات رییس جمهور فرانسه در هتک حرمت به پیامبر گرامی اسلام (صلی الله علیه و آله و سلم) را به شدت محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم وَإِذَا رَآکَ الَّذِینَ کَفَرُوا إِنْ یَتَّخِذُونَکَ إِلَّا هُزُوًا أَهَٰذَا الَّذِی یَذْکُرُ آلِهَتَکُمْ وَهُمْ بِذِکْرِ الرَّحْمَٰنِ هُمْ کَافِرُونَ انبیاء36 و هرگاه کفّار تو را ببینند، کاری غیر از به استهزا گرفتن تو ندارند، (با همدیگر می گویند: آیا این است آنکه خدایان شمارا (به بدی) یاد می کند؟ در حالی که (این کافران) خودشان، یاد خدای رحمان را منکرند (و به او کفر می ورزند).

سخنان هتاکانه و جاهلانه رییس جمهور فرانسه و اصرار این مقام فرانسوی بر ادامه اهانت و حرمت شکنی علیه ساحت منور و مکرم پیامبر اعظم ( صلی الله علیه وآله) بار دیگر اوج نابخردی و عقب ماندگی مدعیان عقلانیت و اندیشه را آشکار کرد.

این توهین آشکار و بی شرمانه به ساحت مقدس پیامبر رحمت حضرت محمد مصطفی(ص) و دین مبین اسلام در حالی است که اسلام دین آزادی، برابری و برادری است و ارمغان اسلام برای مردم جهان اعم از مسلمان و غیرمسلمان همواره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهاد رهبری علوم پزشکی شیراز مواضع اسلام ستیزانه فرانسه را محکوم کرد

نهاد رهبری علوم پزشکی شیراز مواضع اسلام ستیزانه فرانسه را محکوم کرد