مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 11:002020-10-28اجتماعي

تعطیلی 30 درصد از مهدکودک ها در البرز 850 نفر را بیکار کرد


معاون اموراجتماعی بهزیستی استان البرز با بیان اینکه بیش از 30 درصد از مهدهای کودک استان البرز به دلیل شیوع کرونا تعطیل هستند، گفت: این تعطیلی منجر به بیکاری 650 نفر از مربیان شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، مریم صدیقی، معاون اموراجتماعی بهزیستی استان البرز، امروز در جمع خبرنگاران، گفت: در سه ماهه دوم سالجاری و پس از ابلاغ بازگشایی مهدهای کودک، علیرغم رعایت پروتکل های بهداشتی طبق بخشنامه ابلاغی از دبیرخانه کمیته پیشگیری از بیماری های واگیر سازمان بهزیستی کشور و نظارت مستمر کارشناسان بر عملکرد مهدهای کودک، به دلیل عدم استقبال خانواده ها از حضور کودکان، بیش از 30 درصد مهدهای کودک استان تعطیل و میانگین تعداد کودکان در مهدهای فعال کمتر از 10 کودک می باشد.

معاون اموراجتماعی بهزیستی استان البرز بیان کرد: موسسین مهدهای کودک با چالش های متعددی از قبیل پرداخت اجاره بهاء ، بیمه و حقوق پرسنل و .

درگیر هستند و حتی دریافت تسهیلات کرونا به دلایلی من جمله قابل پیش بینی نبودن پایان بیماری کرونا، بازپرداخت تسهیلات با سود 12% ، افزایش بی رویه اجاره بهاء و .

کمک چندانی به بهبود شرایط مهدهای کودک نکرده است  لذا  علیرغم سالها تلاش و کسب تجربه قادر به ادامه فعالیت نیستند و تعطیلی 30 درصد از مهدهای کودک به بیکاری بیش از 850 نفر از م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی 30 درصد از مهدکودک ها در البرز 850 نفر را بیکار کرد

تعطیلی 30 درصد از مهدکودک ها در البرز 850 نفر را بیکار کرد