مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 10:502020-10-28ورزشي

لزوم بهره گیری از ظرفیت بخش خصوصی در توسعه ورزش قهرمانی


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان خواستار بهره گیری از ظرفیت بخش خصوصی در راستای حمایت و توسعه ورزش قهرمانی در استان شد.

- ایسنا/سمنان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان خواستار بهره گیری از ظرفیت بخش خصوصی در راستای حمایت و توسعه ورزش قهرمانی در استان شد.

منوچهر فخری، 7 آبان ماه در آیین تجهیز خانه های ورزش روستایی در محل سالن ورزشی طالشی شهرستان سمنان با بیان اینکه ورزش باید به صورت منسجم در جامعه ادامه یافته و از آن حمایت صورت گیرد، اظهار کرد: با توسعه ورزش است که می توان شهر سالم، شهروند سالم و جامعه ای سالم داشته باشیم .

وی بر لزوم حمایت خیران از ورزش استان تاکید و تصریح کرد: ورزش استان دارای ظرفیت های عظیمی است و برای استفاده بهتر از این ظرفیت باید از پتانسیل خیرین و بخش خصوصی استان استفاده شود.

معاون استاندار سمنان ادامه داد: استان سمنان از لحاظ اقتصادی نیز دارای استعدادهای بسیاری است اما متاسفانه اقتصاد استان به کمک ورزش نیامده است.

فخری با بیان اینکه استعدادهای ورزشی بسیار خوبی در سطح استان وجود دارد، گفت: در صورتی که زمینه اعزام تیم های ما به مسابقات فراهم و بتوانیم آنها را حمایت کنیم به واقع شاهد بروز افتخارات و استعدادهای خوبی در مسابقات خواهیم بود .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم بهره گیری از ظرفیت بخش خصوصی در توسعه ورزش قهرمانی

لزوم بهره گیری از ظرفیت بخش خصوصی در توسعه ورزش قهرمانی