مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 10:502020-10-28ورزشي

علی نژاد: پارالمپیک همواره مجموعه ای موفق و با افتخار بوده است


معاون توسعه قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: وزارت ورزش همچون گذشته از کمیته ملی پارالمپیک حمایت خواهد کرد تا در توکیو به نتایج خوبی دست پیدا کند.

- معاون توسعه قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: وزارت ورزش همچون گذشته از کمیته ملی پارالمپیک حمایت خواهد کرد تا در توکیو به نتایج خوبی دست پیدا کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از کمیته ملی پارالمپیک، مهدی علی نژاد در نوزدهمین مجمع عمومی کمیته ملی پارالمپیک ضمن تقدیر از کلیه همکاران پارالمپیک گفت: پارالمپیک در تمامی سال های فعالیت با مدیریت محمود خسروی وفا انصافا یک مجموعه موفق و با افتخار برای کشور بوده است.

روزی که کمیته ملی پارالمپیک از المپیک انتزاع پیدا کرد، فرصت جدیدی برای راهبری بهتر ورزش جانبازان، معلولان و نابینایان ایجاد شد.

وی گفت: پارالمپیک با کمک فدراسیون های ذی ربط توفیقات خوبی داشته است.

نتایج ادوار گذشته به ویژه در بازی های آسیایی جاکارتا و پارالمپیک ریو نشان دهنده توانمندی ورزشکاران، مربیان و مدیران این مجموعه است.

علی نژاد خاطرنشان کرد: قطعا از اولویت های نظام است که جانبازان، معلولان و نابینایان با ورزش بتوانند بر ناتوانی جسمانی غلبه کنند چون برای افزایش امید به زندگی این قشر راهی جز ورزش نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علی نژاد: پارالمپیک همواره مجموعه ای موفق و با افتخار بوده است

علی نژاد: پارالمپیک همواره مجموعه ای موفق و با افتخار بوده است