مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 10:452020-10-28دانش

نگارش مقالات علمی پژوهشی ناظر بر حل معضلات اساسی کشور نیست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد قربانی گلشن آباد عضو هیئت علمی دانشگاه خوارزمی و فارغ التحصیل رشته علوم سیاسی در برنامه رادیویی گفتگوی علمی در رابطه با مشکلات و مسائل دانشجویان دکتری اظهارکرد: - عضو هیئت علمی دانشگاه خوارزمی گفت: نگارش مقالات علمی پژوهشی باید ناظر بر حل معضلات اساسی کشور باشند، اما متأسفانه در حال حاضر اینطور نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد قربانی گلشن آباد عضو هیئت علمی دانشگاه خوارزمی و فارغ التحصیل رشته علوم سیاسی در برنامه رادیویی گفتگوی علمی در رابطه با مشکلات و مسائل دانشجویان دکتری اظهارکرد: اولین مشکل دانشجویان این مقطع، جذب و پذیرش در دانشگاه است.

هم اکنون پذیرش دانشجویان دوره دکتری به ویژه در دانشگاه های دولتی جزو رویا ها و بسیار سخت شده و این موضوع در رشته های خاص هم به مراتب سخت تر است.

وی همچنین از فرآیند و شیوه تحصیل این دانشجویان هم به عنوان مشکل دیگر یاد کرد و گفت: این دانشجویان یا باید از قبل، آزمون زبان های رایج بین المللی را داده باشند که خود این آزمون یک ماجرایی است و بعد از آزمون زبان هم آزمون جامع است، بعد از آن هم باید برای طرح واره رساله دکتری، انتخاب استاد راهنما و مشاور، چگونگی استفاده از این اساتید، پیش دفاع و دفاع اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگارش مقالات علمی پژوهشی ناظر بر حل معضلات اساسی کشور نیست

نگارش مقالات علمی پژوهشی ناظر بر حل معضلات اساسی کشور نیست