مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 10:352020-10-28پزشكي

تخت های ویژه بیماران کرونایی در اهواز تکمیل شد


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: تقریباً تخت های ویژه مراقبت از بیماران کرونایی در شهرستان اهواز تکمیل شده و در حال اختصاص تخت ویژه از سایر بیمارستان ها هستیم.

- فرهاد ابول نژادیان در گفتگو با در بیمارستان های این استان بستری می شوند.

وی با بیان اینکه تقریباً تخت های ویژه مراقبت از این بیماران در شهرستان اهواز تکمیل شده است، افزود: در این راستا در بعضی از شهرستان های استان خوزستان کماکان تخت ویژه مراقبت برای بیماران کرونایی وجود دارد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز با تأکید بر اینکه برای تهیه تخت های مراقبت های ویژه از بیمارستان ارتش درخواست کنیم تا آنها را در اختیار ما قرار دهد، در ادامه داد: هم چنین از بیمارستان گلستان اهواز درخواست کردیم که تخت های مراقبت های ویژه خود را در اختیار ما بگذارد تا به این گونه تخت های مراقبت های ویژه بیشتری را در مدار خدمات دهی به بیماران کرونایی وارد کنیم و در این زمینه میزان خدمات درمانی ما افزایش یابد.

ابول نژادیان در ادامه به اشغال 50 درصد از تخت های عادی در بیمارستان های استان اشاره کرد و افزود: به لحاظ تخت های عادی در استان خوزستان مشکلی وجود ندارد.

وی با تأکید بر اینکه همه تلاش خود را در خصوص تهیه تخت ویژه مراقبت برای بیماران کرونایی انجام می دهیم تا دچار مشکل نشویم، گفت: در ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخت های ویژه بیماران کرونایی در اهواز تکمیل شد

تخت های ویژه بیماران کرونایی در اهواز تکمیل شد