مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 10:052020-10-28اجتماعي

8200 دانش آموز ابتدایی در شادگان به شبکه «شاد» دسترسی ندارند


رییس اداره آموزش و پرورش شادگان گفت: در حال حاضر هشت هزار و 200 دانش آموز مقطع ابتدایی در این شهرستان به موبایل و شبکه شاد دسترسی ندارند.

- سید صالح فاضلی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طبق بررسی های انجام شده، هشت هزار و 200 دانش آموز مقطع ابتدایی در شهرستان شادگان فاقد گوشی هوشمند یا اینترنت هستند و امکان دسترسی به شبکه شاد را ندارند.

وی افزود: حدود 13 هزار و 365 دانش آموز مقطع ابتدایی به فضای مجازی دسترسی دارند که توسط شبکه شاد به آنها آموزش داده می شود.

رییس اداره آموزش و پرورش شادگان ادامه داد: در شهرستان شادگان، 80 درصد جمعیت دانش آموزی مقطع متوسطه از طریق آموزش حضوری و 20 درصد مابقی جمعیت دانش آموزان این مقطع به صورت غیرحضوری از طریق شبکه آموزش داده می شود.

وی با بیان اینکه شبکه شاد یک ظرفیتی بسیار خوبی در راستای ایجاد عدالت اجتماعی آموزشی است، افزود: دغدغه ما دسترسی تمام دانش آموزان به آموزش از طریق شبکه شاد و دیگر روش های نوین تدریس است.

فاضلی در پایان به اقدام های انجام شده برای دانش آموزانی که دسترسی به شبکه شاد برای آنها فراهم نیست، اشاره کرد و گفت: برای این دسته از دانش آموزان سعی شده تا امکان آموزش حضوری و با رعایت پروتکل ها فراهم شود و در صورت نبود آموزش حضوری، تدریس از طریق شبکه شاد برای آنها فراهم می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8200 دانش آموز ابتدایی در شادگان به شبکه «شاد» دسترسی ندارند

8200 دانش آموز ابتدایی در شادگان به شبکه «شاد» دسترسی ندارند