مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 09:502020-10-28اجتماعي

طرح ملی آمران سلامت در کیش آغاز شد


رییس جمعیت هلال احمر مرکز کیش از آغاز اجرای طرح ملی آمران سلامت با هدف فرهنگ سازی استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در مراکز تجمع به مدت 10 روز از 5 تا 15 آبان در جزیره کیش خبر داد.

- ایسنا/هرمزگان رییس جمعیت هلال احمر مرکز کیش از آغاز اجرای طرح ملی آمران سلامت با هدف فرهنگ سازی استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در مراکز تجمع به مدت 10 روز از 5 تا 15 آبان در جزیره کیش خبر داد.

محمد شهاب الدین محمدی عراقی در گفت و گو با ایسنا، با اعلام این خبر افزود: طی هشت ماه گذشته با شیوع ویروس کرونا، جمعیت هلال احمر جزیره کیش همراه با دیگر ارگان های و اقشار مختلف به سهم خود برای پیشگیری و کنترل این بیماری اقدامات لازم را انجام داده است.

بر این اساس موضوع پایش سلامت و کنترل تب در دستور کار جمعیت هلال احمر قرار داشته و همچنان در حال انجام است.

وی تصریح کرد: در خصوص تب سنجی و پایش افراد که از همان ابتدای اپیدمی در مبادی ورودی اعم از فرودگاه، بندرگاه، مراکز تجمع، بازارها و مراکز گردشگری کیش صورت گرفت، اقدامات خوبی انجام شد و همچنان نیز این فعالیت ها دارد و در مراسم ها و برنامه های مختلف از جمله ایام ماه مبارک رمضان، نماز عید فطر، نمازهای جمعه، تجمعات و ایام سوگواری محرم و صفر ،مراسم اربعین و دهه آخر صفر به خوبی صورت پذیرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ملی آمران سلامت در کیش آغاز شد

طرح ملی آمران سلامت در کیش آغاز شد