مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 09:252020-10-28دانش

مشکل بیش از 4 هزار عضو هیات علمی فاقد ردیف استخدامی حل شد


معاون اداری، مالی وزارت علوم از حل مشکل تعداد 4071عضو هیات علمی فاقد ردیف استخدامی مشغول خدمت در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به نقل از وزارت علوم، محمد تقی نظرپور گفت: پس از پیگیری های انجام گرفته و انجام نیاز سنجی از دانشگاه ها و مراکز پژوهشی و پارک های علم و فناوری، ارسال آگهی استخدام و تایید سازمان اداری استخدامی کشور و مکاتبه با سازمان برنامه و بودجه کشور برای اخذ تاییدیه، تامین اعتبار درخصوص جذب نیروی انسانی غیرهیات علمی اقدامات موثری انجام گرفت.

وی ادامه داد: در نهایت موفق به اخذ 901 شناسه کارمندی برای اعضای غیر هیات علمی برای دانشگاه ها، مراکز پژوهشی و پارک های علم و فناوری شده ایم.

معاون اداری مالی وزارت علوم با تشریح اقدامات وزارت علوم برای حل مشکل اعضای هیات علمی فاقد ردیف استخدامی در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و پژوهشی کشور اعلام کرد: با برنامه ریزی و پیگیری های صورت گرفته، مشکل تعداد 4071 نفر از اعضای هیات علمی که از سال 1386 تا سال 1398 بدون داشتن ردیف استخدامی به خدمت در نهادهای علمی درآمده اند، حل شد و ردیف استخدامی این افراد از سوی سازمان امور اداری و استخدامی کشور تخصیص یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل بیش از 4 هزار عضو هیات علمی فاقد ردیف استخدامی حل شد

مشکل بیش از 4 هزار عضو هیات علمی فاقد ردیف استخدامی حل شد