مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 07:152020-10-28فناوري

پوشش تلفن همراه داخل ساختمان جزو تعهدات اپراتورهاست


به گفته مدیرکل دفتر نظارت بر خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری، اپراتورها در پروانه خود متعهد شدند که تمام شهر را از نظر  آنتن تلفن همراه پوشش بدهند و این تعهد داخل ساختمان ها، - به گفته مدیرکل دفتر نظارت بر خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری، اپراتورها در پروانه خود متعهد شدند که تمام شهر را از نظر  آنتن تلفن همراه پوشش بدهند و این تعهد داخل ساختمان ها، پارک ها و پاساژهای متعارف را در بر می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، گستردگی پوشش تلفن همراه یکی از مباحث مهم در بخش ارتباطات سیار است که با میزان رضایت مشتری از اپراتورهای تلفن همراه رابطه ای مستقیم دارد و پوشش دهی نامناسب اپراتورها منجربه نارضایتی و ثبت شکایت از سوی مشترکان می شود.

مشترکان اپراتورهای تلفن همراه در شش ماهه اول سال 1399 در سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات مردمی 195، 5488 شکایت در حوزه عدم آنتن دهی تلفن همراه ثبت کرده اند که بخشی از این شکایات مربوط به عدم آنتن دهی در داخل ساختمان است.

مشکلی که با همکاری سایر دستگاه های اجرایی و مشترکان قابل حل شدن است.

در این راستا و به نقل از سازمان تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی، سیدمحمد امامی - مدیرکل دفتر نظارت بر خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری درباره وضعیت پوشش تلفن همراه در مناطق مختلف شهری، روستایی و ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوشش تلفن همراه داخل ساختمان جزو تعهدات اپراتورهاست

پوشش تلفن همراه داخل ساختمان جزو تعهدات اپراتورهاست