مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 06:002020-10-28اقتصادي

سازمان انتقال خون: پلاسمافروشی بهبودیافتگان کرونا غیرممکن است


سخنگوی سازمان انتقال خون گفت: با توجه به آمار بالای بهبود یافتگان در کشور، ولی فقط 2 درصد از کل بهبود یافتگان برای اهدای پلاسما مراجعه کردند.

بشیر حاجی بیگی سخنگوی سازمان انتقال خون در گفت‌وگو با ایلنا، در مورد وضعیت اهدای پلاسمای بهبود یافتگان کووید 19 در مراکز سازمان انتقال خون بیان کرد: تا امروز 11 هزار و 537 نفر از بهبود یافتگان برای اهدای پلاسما مراجعه کردند که از این تعداد 9410 واحد پلاسما اهدا شده است.

تهران بیشترین اهدای پلاسما را دارد وی ادامه داد: در کل کشور استان‌هایی که بیشترین مراجعه را داشتند، اول تهران بوده که نزدیک دو هزار مورد از کل تعداد را به خود اختصاص داده و بعد به ترتیب استانهای اصفهان، خوزستان، ارومیه و بعد هم مازندران و یزد بودند.

سخنگوی سازمان انتقال خون افزود: 25 مرکز انتقال خون استانی در سراسر کشور، کار جمع آوری پلاسمای بهبودیافتگان را انجام می‌دهد، مرکز ما در استان تهران هم در خیابان وصال شیرازی قرار دارد.

فقط 2 درصد بهبود یافتگان پلاسما اهدا کردند حاجی بیگی درباره تمایل بهبودیافتگان کرونا برای اهدای پلاسما گفت: با توجه به آمار بالای بهبود یافتگان در کشور، ولی فقط 2 درصد از کل بهبود یافتگان برای اهدای پلاسما مراجعه کردند، عزیزانی که 28 روز از بهبودی شان به ویروس کرونا می گذرد، می‌توانند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان انتقال خون: پلاسمافروشی بهبودیافتگان کرونا غیرممکن است

سازمان انتقال خون: پلاسمافروشی بهبودیافتگان کرونا غیرممکن است