مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 05:452020-10-28اجتماعي

هوای اصفهان همچنان ناسالم است/شاخص کیفی 127


مدیرآزمایشگاه های محیط زیست استان اصفهان گفت: کیفیت هوای شهر اصفهان با قرار گرفتن بر روی عدد 127 در شرایط ناسالم برای گروه های حساس قرار دارد.

- بابک صادقیان در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت کیفیت هوای شهر اصفهان اظهار داشت: میانگین شاخص فعلی کیفیت هوای شهر اصفهان تا ساعت هشت بامداد امروز بر روی عدد 127 و در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس قرار دارد.

وی افزود: بر این اساس شاخص کیفی هوا در ایستگاه های احمد آباد، خرازی، خیابان دانشگاه و رودکی به ترتیب با قرار گرفتن بر روی اعداد 146، 140، 104 و 118 در وضعیت نارنجی قرار دارند.

مدیر امور آزمایشگاه های محیط زیست استان اصفهان با بیان اینکه کیفیت هوا در ایستگاه سگزی با قرار گرفتن بر روی عدد 155 در وضعیت ناسالم برای عموم قرار دارد، ادامه داد: کیفیت هوا در ایستگاه پروین نیز با قرار گرفتن بر روی عدد 30 حاکمیت هوای پاک در این منطقه را نشان می دهد.

وی به کیفیت هوای سالم در ایستگاه های شاهین شهر، مبارکه و نجف آباد نیز اشاره کرد و گفت: شاخص کیفی هوا در این ایستگاه ها به ترتیب 53، 75 و 77 است.

صادقیان تصریح کرد: کیفیت هوای شهر اصفهان در روز گذشته نیز بر روی شاخص 122 و در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس بوده است، ضمن اینکه باید توجه داشت طی یک هفته اخیر به دلیل پایداری جو در اصفهان شاهد افزای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای اصفهان همچنان ناسالم است/شاخص کیفی 127

هوای اصفهان همچنان ناسالم است/شاخص کیفی 127