مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 05:452020-10-28اجتماعي

بی مسوولیتی پیمانکار آب و فاضلاب در مارگون/زجری که 3 ماه به مردم تحمیل شده است+فیلم


پیمانکار پس از حفاری اقدام به نصب انشعابات در عمق کم کرده و در مرحله بعد پر کردن کانالها به صورت غیر اصولی و بدون استفاده از خاک نرم، همان خاک ناشی از حفاری را با کلوخ ها و تکه های آسفالت را به کانالها بازگردانده و پر کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج؛ یکی از مشکلات استان کهگیلویه و بویراحمد که موجب بروز نارضایتی در بین مردم شده حفاری هایی است که همه وقته در معابر و خیابان ها انجام می شود.

پس از حفاری ها مردم از دو موضوع بسیار نگران و گلایه مند هستند اول این که تا ماه ها و حتی برخی اوقات تا سالها حفاری ها ترمیم نمی شوند در حالی که ممکن است دستگاه و پیمانکار هزینه مربوطه را دریافت کرده باشد و بدتر از همه این که چنان ترمیم زشت و نامربوطی بعد از حفاری ها انجام می شود که همان بهتر حفاری و کنده کاری ها در جای خود باقی بمانند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس روی سخن امروز ما با برخی اقدامات عجیب و غریب در شهر مارگون است محمد دانشی رییس شورای اسلامی مارگون می گوید: پیمانکار آب و فاضلاب ابتدا با کار نامناسب اقدام به برش آسفالت در سال 98 نموده و پس از گذشت مدت زمان زیادی اقدام به حفاری کرده که به علت کار نامناسب مساحت زیادی از آسفالت تخریب شده و خاکهای ناشی از حفاری و تکه های آسفالت تخریب شده را بارگیری نکرده و در خیابان دپو کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی مسوولیتی پیمانکار آب و فاضلاب در مارگون/زجری که 3 ماه به مردم تحمیل شده است+فیلم

بی مسوولیتی پیمانکار آب و فاضلاب در مارگون/زجری که 3 ماه به مردم تحمیل شده است+فیلم