مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 05:402020-10-28پزشكي

تجهیز بخش مراقبت های ویژه؛ نیاز ویژه بیمارستان ارتش زنجان


در حال حاضر تکمیل و تجهیز بخش مراقبت های ویژه، نیاز این بیمارستان در پذیرش بیماران کرونایی است.

- تجهیز بخش مراقبت های ویژه؛ نیاز ویژه بیمارستان ارتش زنجان ایسنا/زنجان مدیر بیمارستان ارتش زنجان گفت: در حال حاضر تکمیل و تجهیز بخش مراقبت های ویژه، نیاز این بیمارستان در پذیرش بیماران کرونایی است.

سرهنگ حبیب الله اشتری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در حال حاضر بیماران کرونایی با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی در این بیمارستان بستری شده و این بیماران اغلب از دیگر بیمارستان ها ارجاع داده می شوند.

وی افزود: بیمارانی که نیاز به بستری در بخش مراقبت های ویژه نداشته باشند، در این بیمارستان بستری می شوند؛ چراکه این بیمارستان به کل بخش مراقبت های ویژه ندارد و این بخش در حال ساخت و تجهیز است.

این مسئول از پذیرش بیماران کرونایی از روز اول آبان ماه خبر داد و گفت: تکمیل و تجهیز بخش مراقبت های ویژه بیمارستان ارتش زنجان به دلیل کمبود بودجه با مشکلاتی مواجه بوده و این مهم از طریق خیران حوزه سلامت استان نیز در حال پیگیری است.

اشتری تصریح کرد: نمی توان انتظار داشت که فقط ارتش در شرایط کنونی کشور، بودجه ساخت و تجهیز را در بازه زمانی کوتاه تامین کند، بلکه انتظار می رود از دیگر بخش ها نیز همکاری به عمل آید و در مکاتبه ای که با نمایندگان مجلس و فرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز بخش مراقبت های ویژه؛ نیاز ویژه بیمارستان ارتش زنجان

تجهیز بخش مراقبت های ویژه؛ نیاز ویژه بیمارستان ارتش زنجان