مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 05:352020-10-28اقتصادي

انباشت سیب در کنار جاده های آذربایجان غربی ممنوع است


معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: انباشت سیب در کنار جاده های این استان ممنوع است و با متخلفان برخورد می شود.

- اکبر کرامتی در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با بیان اینکه انباشت سیب در کنار جاده های این استان ممنوع است و با متخلفان برخورد می شود، اظهار داشت: باغداران نمی توانند روزانه سیب زیردرختی خود را به علت طولانی بودن روند ریزش محصول و نیز کم بودن آن به کارخانه بفروشند، بنابراین باید به دلالان تحویل دهند.

وی با بیان اینکه بر اساس قانون نیز تولیدکنندگان مواد غذایی موظف هستند تا مواد اولیه خود را از مراکز مجاز و بهداشتی تهیه کنند، اضافه کرد: خرید تدریجی کنار جاده ای دارای مشکلاتی از جمله غیربهداشتی و ایجاد سیمای ناموزون برای آذربایجان غربی است.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی ادامه داد: در حال حاضر 80 فقره مجوز جمع آوری سیب زیردرختی در استان آذربایجان غربی صادر شده که با استقبال باغداران روبرو نبوده است.

کرامتی یاداور شد: باغداران استان امسال با برداشت بیش از یک میلیون و 40 هزار تن سیب، رتبه نخست تولید این محصول را در کشور به خود اختصاص داده اند.

وی گفت: بیشترین میزان سیب آذربایجان غربی در ارومیه تولید می شود و شهرستان های اشنویه، سلماس و مهاباد به ترت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انباشت سیب در کنار جاده های آذربایجان غربی ممنوع است

انباشت سیب در کنار جاده های آذربایجان غربی ممنوع است