مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 05:302020-10-28اقتصادي

استاندار جدید خراسان رضوی کدام مسائل اقتصادی را باید در اولویت قرار دهد؟


رییس خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: ما از آقای معتمدیان می خواهیم که راه آقای رزم حسینی را ادامه داده و به تولیدکنندگان و افرادی که در عرصه های اقتصادی فعال بوده و کار سالم انجام می دهند، - ایسنا/خراسان رضوی رییس خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: ما از آقای معتمدیان می خواهیم که راه آقای رزم حسینی را ادامه داده و به تولیدکنندگان و افرادی که در عرصه های اقتصادی فعال بوده و کار سالم انجام می دهند، بها دهند.

حسن حسینی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص اولویت های اقتصادی استاندار جدید خراسان رضوی، اظهار کرد: آقای معتمدیان جانشین آقای رزم حسینی شدند که رویکرد صددرصد اقتصادی و با حمایت کامل بخش خصوصی داشتند، بسیار خوب فضای استان را درک کردند و در استانی که بیش از 95 درصد صنعت آن متعلق به بخش خصوصی است، همراه با بخش خصوصی و با یک رویکرد اقتصادی وارد میدان شدند.

وی افزود: ما نیز از آقای معتمدیان چیز دیگری نمی خواهیم، راه آقای رزم حسینی را ادامه داده و به تولیدکنندگان و افرادی که در عرصه های اقتصادی فعال بوده و کار سالم انجام می دهند، بها دهند.

برخی از مسائل در اختیار استان بوده که استاندار می تواند تصمیم بگیرد اما برخی از مسائل کشوری بوده و استاندار نمی تواند کاری انجام دهد، بنابراین ما توقع خاصی نداریم اما در بخشی که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار جدید خراسان رضوی کدام مسائل اقتصادی را باید در اولویت قرار دهد؟

استاندار جدید خراسان رضوی کدام مسائل اقتصادی را باید در اولویت قرار دهد؟