مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 05:252020-10-28سياسي

امنیت سایبری خوبی در کرمانشاه داریم


مدیر مرکز آپا(آگاهی رسانی، پشتیبانی و امداد در حوزه امنیت و فناوری اطلاعات) دانشگاه رازی کرمانشاه وضعیت امنیت سایبری استان را خوب اعلام کرد.

- ایسنا/کرمانشاه مدیر مرکز آپا(آگاهی رسانی، پشتیبانی و امداد در حوزه امنیت و فناوری اطلاعات) دانشگاه رازی کرمانشاه وضعیت امنیت سایبری استان را خوب اعلام کرد.

حامد منکرسی در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به فعالیت های چندسال اخیر مرکز آپا دانشگاه رازی در حوزه امنیت سایبری، اظهار کرد: طبق سند امنیت سایبری کشور، سه نهاد وظیفه برقراری امنیت سایبری را برعهده دارند که یکی از آنها مرکز افتا ریاست جمهوری در حوزه زیرساختهای حیاتی و حساس کشور، دیگری مرکز ماهر در حوزه دستگاه های اجرایی و در نهایت پلیس فتا است که در حوزه پیگیری های انتظامی فعالیت می کنند.

وی مرکز آپا دانشگاه رازی را به عنوان یکی از همکاران اصلی مرکز ماهر در استان معرفی کرد و گفت: در این راستا براساس وظیفه ای که بر عهده داریم، با برگزاری دوره های تخصصی در حوزه امنیت سایبری برای کارشناسان و مدیران فناوری اطلاعات دستگاه های اجرایی درصدد ارتقا سطح امنیت سازمان ها و ادارات استان هستیم.

مدیر مرکز آپا دانشگاه رازی کرمانشاه اضافه کرد: از سوی دیگر در بحث پشتیبانی و امن سازی سامانه ها، شبکه ها و پرتال دستگاه های اجرایی هم آماده همکاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت سایبری خوبی در کرمانشاه داریم

امنیت سایبری خوبی در کرمانشاه داریم