مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 05:202020-10-28اقتصادي

توزیع 15 هزار بسته معیشتی و کمک آموزشی بین دانش آموزان کم برخوردار اردبیلی


مسئول بسیج دانش آموزی استان اردبیل گفت:در راستای کمک مومنانه تاکنون 15 هزار بسته معیشتی و کمک آموزشی به ارزش 2 میلیارد تومان بین دانش آموزان کم برخوردار توزیع شده است.

- ایرج نقی پور در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل با اشاره به فعالیت بسیج دانش آموزی در راستای کمک به اقشار آسیب پذیر جامعه اظهار کرد: با شیوع ویروس اشاره کرد و ادامه داد: در این مرحله باعنوان نذرهوشمند جهت تامین لوازم الکترونیکی همانند گوشی و تبلت برای دانش آموزان نیازمند تلاش خواهیم کرد.

تامین گوشی موبایل و تبلت برای دانش آموزان نیازمند از اهداف مرحله سوم کمک های مومنانه نقی پور با بیان اینکه در سطح استان اردبیل 40 هزار دانش آموز  دسترسی به شبکه شاد ندارند بیان کرد: از این تعداد 30 هزار دانش آموز با توجه به دایر بودن مدارس در مناطق روستایی بر سر کلاس های درس حاضر می شوند اما 10 هزار دانش آموز به علت تعطیلی مدارس در مراکز شهرها و همچنین عدم دسترسی به شبکه شاد نیازمند یاری خیرین و دستگاه های اجرایی برای تامین تجهیزات کمک آموزشی هستند.

وی گفت: تلاش می کنیم در مرحله سوم طرح کمک مومنانه با تامین گوشی موبایل و تبلت مشکلات تعداد زیادی از دانش آموزان را حل کنیم تا بتوانند از آموزش مجازی بهره ببرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 15 هزار بسته معیشتی و کمک آموزشی بین دانش آموزان کم برخوردار اردبیلی

توزیع 15 هزار بسته معیشتی و کمک آموزشی بین دانش آموزان کم برخوردار اردبیلی