مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 05:152020-10-28سياسي

ولیعصر یک باغ-خیابان است / نگاه حفاظتی بر طرح تفصیلی ولیعصر حاکم شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی اعطا در پی برگزاری جلسه ای با حضور گلپایگانی معاون شهرسازی شهرداری، صالحی مدیرکل معماری و ساختمان، - سخنگوی شورای شهر تهران گفت: خیابان ولیعصر یک باغ-خیابان است که به لحاظ تاریخی نیز روایتگر تاریخ معاصر است و تاریخ، فرهنگ و ارزشهای طبیعی در سرتاسر خیابان ولیعصر متبلور شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی اعطا در پی برگزاری جلسه ای با حضور گلپایگانی معاون شهرسازی شهرداری، صالحی مدیرکل معماری و ساختمان، ضرغامی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران و فدایی نژاد معاون فنی و طرح های شهری این سازمان با انتقاد از تاخیر یک ساله در تهیه و تصویب طرح ساماندهی و حفاظتی خیابان ولیعصر گفت: دریغ است سایه سوداگران سیری ناپذیر، همچنان بالای سر میراث ارجمند پایتخت باشد.

وی گفت: پیگیر تهیه و تصویب طرح ساماندهی خیابان ولیعصر و اصلاح طرح تفصیلی آن با رویکرد حفاظتی در دو حوزه میراث فرهنگی-تاریخی و میراث طبیعی هستیم، اما علیرغم پیگیری ها این کار هنوز به نتیجه نرسیده و متاسفانه در شهرداری تبدیل به کلاف سردرگمی شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر، متولی طرح ساماندهی و اصلاح طرح تفصیلی محور ولیعصر، به غلط سازمان زیباسازی شهرداری تهران است، گفت: قاعدتا می بایست متولی معاونت شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ولیعصر یک باغ-خیابان است / نگاه حفاظتی بر طرح تفصیلی ولیعصر حاکم شود

ولیعصر یک باغ-خیابان است / نگاه حفاظتی بر طرح تفصیلی ولیعصر حاکم شود