مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 05:002020-10-28سياسي

چرا هنرمندان مدام نق می زنند؟


«هنرمندان مدام غر می زنند!»؛ جمله ای است تکراری که شاید قدمت آن به دوره های خیلی دورتر از زمان حال بازگردد اما محتوایش در طول سال های متمادی تغییر چندانی نکرده است.

- هنرمندان مدام غر می زنند! ؛ جمله ای است تکراری که شاید قدمت آن به دوره های خیلی دورتر از زمان حال بازگردد اما محتوایش در طول سال های متمادی تغییر چندانی نکرده است.

از یک نگاه این جمله درست است، کافی است مدت کوتاهی با این گروه، سر و کار داشته باشید، اما نکته اینجاست چرا این جماعت مدام غر می زنند.

دوران کرونا با همه تلخی ها و سختی هایش، همچون آینه ای، برخی از ایرادهای مان را به ما نشان داد و شاید بتوان پاسخ این پرسش تاریخی را در این مقطع زمانی بیش از هر دوره دیگری یافت.

از زمان شیوع این ویروس که منجر به تعطیلی فعالیت ها و مکان های هنری شد، هنرمندان زیادی این نواقص را گوشزد کردند و به تازگی نیز کیومرث مرادی، پاسخی مبسوط به این پرسش تاریخی داده است.

این کارگردان و مدرس تئاتر که چندی پیش پرفورمنسی از نمایشنامه آنتیگونه اثر مشهور سوفوکل را به صورت آنلاین اجرا کرد، در گفتگو با ایسنا این تجربه را تشریح کرد اما دامنه این گفتگو خیلی فراتر از این تجربه اجرایی رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا هنرمندان مدام نق می زنند؟

چرا هنرمندان مدام نق می زنند؟