مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 04:502020-10-28بين الملل

پیش بینی رویترز از تشکیک در نتایج انتخاباتی و اعتراضات آمریکا


نتایج یک نظرسنجی حاکی از آن است که بیش از 40 درصد از طرفداران هر یک از احزاب جمهوریخواه و دموکرات آمریکا، زیر بار شکست نامزد مورد علاقه خود نخواهند رفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نتیجه نظرسنجی که به طور مشترک از سوی رویترز و مرکز سنجش افکار عمومی ایپسوس انجام شد؛ حاکی از آن است که در اردوگاه جمهوریخواهان و دموکرات ها، از هر 10 حامی انتخاباتی دونالد ترامپ و جو بایدن، چهار تن از آنها در صورت ناکامی نامزد مورد علاقه خود، حاضر به پذیرش نتیجه انتخاباتی نخواهند بود.

طبق این نظرسنجی، 43 درصد از حامیان بایدن، زیر بار پیروزی ترامپ نخواهند رفت و در مقابل، 41 درصد از آمریکایی هایی که خواهان تمدید دوره زمامداری ترامپ هستند؛ پیروزی بایدن را نخواهند پذیرفت.

در این میان، 22 درصد از حامیان بایدن و 16 درصد از حامیان ترامپ از تمایل برای حضور در اعتراضات خیابانی در صورت عدم توفیق نامزد مورد علاقه شان خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، این آمار و ارقام در حالی ارائه می شود که ترامپ با انتقاد از روند رای گیری پُستی که به کند شدن شمارش آراء انتخاباتی منجر خواهد شد، از احتمال بروز تقلب در این دور از انتخابات آمریکا سخن گفته است.

از سوی دیگر، احتمال بروز ناآرامی های پساانتخاباتی نیز مطرح شده که می تواند تحت تاثیر نفوذ گروه های راست یا چپ افراطی، به خشونت کشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی رویترز از تشکیک در نتایج انتخاباتی و اعتراضات آمریکا

پیش بینی رویترز از تشکیک در نتایج انتخاباتی و اعتراضات آمریکا