مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 04:352020-10-28پزشكي

پایگاه غذا و تغذیه WHO در ایران مستقر می شود


سرپرست انستیتو تحقیقات تغذیه ای و صنایع غذایی کشور، از استقرار پایگاه غذا و تغذیه WHO برای 4 سال آینده در کشور جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جلال الدین میرزای رزاز، گفت: در مقطع زمانی کنونی، ایران در رقابت نزدیک با کشورهایی مانند، عربستان و امارات عربی، که تلاش فراوانی برای استقرار پایگاه غذا و تغذیه WHO در کشورهایشان داشتند، موفق شد این پایگاه را با افتخار در ایران تثبیت کرده تا خدمات خود را به حوزه های کشورهای EMRO ارائه کند.

وی افزود: همکاری های نزدیک تیم وزارت بهداشت، درمان و علوم پزشکی خصوصاً معاونت بین الملل وزارت بهداشت با انستیتو تغذیه و تیم روابط بین الملل نقش مهمی را در برقراری مهم ایفا کردند تا ما موفق شدیم به عنوان پایگاه همکار WHO شناخته شویم.

رزاز با اشاره به همکاری های فی مابین انستیتو تحقیقات تغذیه ای و صنایع غذایی کشور با دفتر همکاری های مدیترانه شرقی (EMRO)، تصریح کرد: ما طی چند ماه گذشته توانستیم شرایط همکاری دور جدید WHO در حوزه تغذیه و صنایع غذایی را تعریف کنیم.

وی، تدوین گایدلاین های تغذیه ای را یکی از گام های مهم همکاری با WHO برشمرد و گفت: با شروع اعم از سرپایی و بستری و حمایت های تغذیه ای در دوران نقاهت کرونا تدوین کرده که این سه پروتکل بلافاصله به زبان انگلیسی ترجمه و در اختیار WHO قر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایگاه غذا و تغذیه WHO در ایران مستقر می شود

پایگاه غذا و تغذیه WHO در ایران مستقر می شود