مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 04:252020-10-28سياسي

تقویت نقش بسیج قشم در کاهش آسیب های اجتماعی


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم کاهش آسیب های اجتماعی را از اولویت های بسیج برشمرد و گفت: در همین راستا هسته های مصلحین تشکیل و دفتر مصلحین خانواده در قشم ایجاد شد.

- محمد سالاری صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قشم اظهار داشت: تقویت نقش بسیج در کاهش آسیب های اجتماعی بویژه طلاق و تحکیم بنیان خانواده از اهداف آغاز به کار دفتر مصلحین خانواده جزیره قشم است.

وی با اشاره به تشکیل هسته مصلحین، افزود: این هسته ها جهت صلح و سازش بین زوجین برای کاهش طلاق و تا کنون 21 نفر از خواهران و برادران بسیجی در این راستا سازماندهی شده اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم تصریح کرد: پیش از افتتاح و آغاز رسمی فعالیت دفتر مصلحین خانواده، این تیم ها در قالب مشاوره به خانواده ها ایفای نقش داشته اند.

سالاری ادامه داد: کاهش آسیب های اجتماعی و محرومیت زدایی از جمله اولویت های بسیج در سطح شهرستان قشم که با ساماندهی، آموزش و تربیت نیروهای متخصص آن را دنبال می کند.

وی نقش آفرینی در استمرار امنیت پایدار و ناامن ساختن محلات برای متخلفان را از دیگر اهداف بسیج در قشم برشمرد و گفت: عملکرد قابل توجه گشت های رضویون از ثمرات تعامل کم نظیر نیروی های نظامی و انتظامی در این جزیره است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت نقش بسیج قشم در کاهش آسیب های اجتماعی

تقویت نقش بسیج قشم در کاهش آسیب های اجتماعی