مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 04:052020-10-28سياسي

ترامپ به دنبال سرپا نگه داشتن معامله قرن به عنوان برگ برنده در انتخابات است


قائم مقام جمعیت دفاع از ملت فلسطین با بیان این که طرح محمود عباس برای برگزاری کنفرانس بین المللی صلح با وتوی آمریکا مواجه می شود، گفت: در حال حاضر ترامپ و آمریکا تلاش شان این است که طرح خودشان یعنی معامله قرن روی پا بایستد تا برگ برنده ای در انتخابات داشته باشند.

- قائم مقام جمعیت دفاع از ملت فلسطین با بیان این که طرح محمود عباس برای برگزاری کنفرانس بین المللی صلح با وتوی آمریکا مواجه می شود، گفت: در حال حاضر ترامپ و آمریکا تلاش شان این است که طرح خودشان یعنی معامله قرن روی پا بایستد تا برگ برنده ای در انتخابات داشته باشند.

مهدی شکیبایی در گفت وگو با ایسنا درباره ارائه پیشنهاد برگزاری کنفرانس بین المللی صلح از سوی محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان فلسطین گفت: در حال حاضر جدا از طرحی که ایران برای حل مساله فلسطین مطرح کرده ، تنها طرح عربی که فعلا جولان می دهد طرحی است که ترامپ از دو سال پیش با عنوان معامله قرن مطرح کرده است.

وی تصریح کرد : البته اروپایی ها طرح دو دولتی را مطرح کرده اند اما آنگونه که آمریکایی ها پروپاگاندای رسانه ای کردند و با فشار و زور و تطمیع برخی کشورهای عربی را با خود همراه کردند، طرح اروپایی ها هیچ مجالی ندارد لذا طرح دو دولتی که محمود عباس هم دنبال می کند از این قاعده مستثنی نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ به دنبال سرپا نگه داشتن معامله قرن به عنوان برگ برنده در انتخابات است

ترامپ به دنبال سرپا نگه داشتن معامله قرن به عنوان برگ برنده در انتخابات است