مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 00:002020-10-27سياسي

جو بایدن با ایران مذاکره می کند؟/ پاسخ یک استاد دانشگاه آمریکایی


دانشگاه بین المللی فلوریدا می گوید: دولت بایدن به احتمال زیاد از دیپلماسی و نهادهای آن حمایت می کند، ممنوعیت ورود ایرانیان و دیگر مسلمانان به امریکا را برمی دارد، - پیام های محترمانه ای به ایران می فرستد و حق این کشور برای غنی سازی اورانیوم با اهداف غیرنظامی را به عنوان یک عضو ان پی تی به رسمیت می شناسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ روزنامه اعتماد نوشت: کمتر از دو هفته تا انتخابات ریاست جمهوری امریکا باقی مانده است و ایرانی ها نیز مثل بیشتر مردم دنیا رقابت تنگاتنگ میان دونالد ترامپ، رییس جمهور کنونی ایالات متحده و جو بایدن رقیب دموکرات وی را به دقت دنبال می کنند.

تاکنون بایدن توانسته در نظرسنجی های پیش از انتخابات از رقیب خود پیشی بگیرد.

بسیاری معتقدند ممکن است دوره ریاست ترامپ تنها چهار سال باشد.

اگرچه مردم امریکا معمولا در انتخاب سیاستمداران خود اهمیتی به سیاست خارجی نمی دهند، اما نتایج انتخابات سوم نوامبر آثار زیادی در آن سوی مرزها خواهد داشت؛ دوستان و دشمنان ایالات متحده از همین حالا به هر دو سناریوی ممکن در پیشبرد روابط خود با این کشور فکر می کنند: اینکه آیا ترامپ می تواند دوباره مجوز ورود به کاخ سفید را بگیرد یا بایدن او را از گود خارج خواهد کرد؟ کورش ضیابری از پایگاه خبری آسیا تایمز درباره سناریو های احتمالی پیرامون چش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جو بایدن با ایران مذاکره می کند؟/ پاسخ یک استاد دانشگاه آمریکایی

جو بایدن با ایران مذاکره می کند؟/ پاسخ یک استاد دانشگاه آمریکایی