مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 23:302020-10-27پزشكي

راه اندازی درمانگاه های تخصصی کووید – 19 در خوزستان


رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از راه اندازی درمانگاه های تخصصی کووید - 19 به منظور مراجعه بیماران مشکوک به ابتلا، در خوزستان خبر داد.

- ایسنا/خوزستان رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از راه اندازی درمانگاه های تخصصی کووید - 19 به منظور مراجعه بیماران مشکوک به ابتلا، در خوزستان خبر داد.

دکتر فرهاد ابول نژادیان در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: از آنجا که با مراجعه بیماران مشکوک به کرونا به بیمارستان ها، احتمال آلودگی و میزان ابتلا بالاتر می رود بنابراین برای کاهش تردد مردم در بیمارستان ها، مراکز و درمانگاه های تخصصی کووید - 19 در خوزستان راه اندازی می شوند.

وی افزود: در هر شهرستان یکی دو مرکز و در اهواز نیز چند درمانگاه ها به این منظور اختصاص یافته و افراد مشکوک به ابتلا به کووید – 19 را پذیرش می کنند و در این مراکز، پزشکان متخصص عفونی و داخلی بیماران را معاینه خواهند کرد.

ابول نژادیان بیان کرد: این مراکز حداکثر تا هفته آینده در سطح خوزستان فعال خواهند شد و با تعرفه دولتی، خدمات ارائه می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، لیست درمانگاه های تخصصی در اهواز جهت مراجعه بیماران مشکوک به ویروس کووید - 19 به شرح زیر است:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی درمانگاه های تخصصی کووید – 19 در خوزستان

راه اندازی درمانگاه های تخصصی کووید – 19 در خوزستان