مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 23:002020-10-27پزشكي

آخرین وضعیت واکسن های ایرانی کرونا


رییس انجمن بیوتکنولوژی ایران تاکید کرد: اگرچه از لحاظ قانونی سازمان غذا و دارو مسئول ارائه مجوز برای کارآزمایی های بالینی واکسن است، اما تقریبا هیچ شرکتی از این سازمان مجوز شروع کارآزمایی های بالینی واکسن را اخذ نکرده و در سایت IRCT یا مرکز ثبت کارآزمایی .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، دکتر سیروس زینلی درباره فعالیت‌های انجمن بیوتکنولوژی در دوران شیوع کرونا گفت: بیشتر تلاش ما این بوده است که فرصت‌های استارتاپی را به اعضای انجمن بیوتکنولوژی و محققان و دانشجویان اعلام کنیم.

شاخه‌های دانشجویی انجمن، وبینار‌های مختلفی را برگزار کرده است و چندین جلسه را با افراد مختلف در خصوص ضرورت تهیه واکسن و تولید برخی دارو‌ها و کیت‌های تشخیص کرونا برگزار کردیم.

انجمن تلاش کرده است که دانشجویان را به فعالیت در زمینه‌های ذکر شده تشویق کند و نیاز‌های تشخیصی را از صفر تا صد به طرق مختلف به جوانان نخبه حوزه بیوتکنولوژی اعلام کند.

علی‌رغم اینکه کرونا یک تهدید بزرگ برای سلامت و اقتصاد کشورمان محسوب می‌شود، ولی می‌تواند برای بعضی از نخبگان فرصت باشد و ضمن تامین نیاز داخل باید به فکر صادرات تولیدات خود نیز باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت واکسن های ایرانی کرونا

آخرین وضعیت واکسن های ایرانی کرونا