مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 21:352020-10-27سياسي

سفر ریلی به افغانستان، پس از سقوط کرونا


در حالی که بر اساس وعده ها، خط ریلی خواف-هرات تا هفته آینده افتتاح می شود، برنامه ریزی ها برای راه اندازی سفرهای ریلی هرات-مشهد و هرات – تهران در حال انجام است تا در صورت حل مشکلات ناشی از شیوع کرونا این سفرها آغاز شود.

- در حالی که بر اساس وعده ها، خط ریلی خواف-هرات تا هفته آینده افتتاح می شود، برنامه ریزی ها برای راه اندازی سفرهای ریلی هرات-مشهد و هرات – تهران در حال انجام است تا در صورت حل مشکلات ناشی از شیوع کرونا این سفرها آغاز شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعید رسولی - مدیرعامل شرکت راه آهن- دو روز گذشته از راه اندازی و افتتاح مسیر ریلی خواف – هرات در هفته آینده خبر داد و گفت: خط ریلی خواف -هرات مجموعاً 218 کیلومتر بوده و در قالب چهار قطعه تعریف شده است.

قطعه یک و دو این مسیر از خواف تا شمتیغ داخل ایران به طول حدود 76 کیلومتر و قطعه سوم نیز از شمتیغ تا روزنک به طول 62 کیلومتر داخل خاک افغانستان بوده که تا هفته آینده به بهره برداری خواهد رسید اما قطعه چهارم از روزنک تا هرات است که اکنون ساخت آن توسط مسئولان افغانستان، در دست اقدام است.

وی افزود: قطعه ای که ساخت آن به پایان رسیده و به بهره برداری می رسد، مسیر ریلی خواف تا روزنک است که 76 کیلومتر این مسیر در خاک ایران و 62 کیلومتر آن در خاک افغانستان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر ریلی به افغانستان، پس از سقوط کرونا

سفر ریلی به افغانستان، پس از سقوط کرونا