مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 21:352020-10-27اقتصادي

خبر خوش آقای وزیر برای بورسی ها


شاخص بورس درحالی مصرانه بر مدار کاهش درحال حرکت است که وزیر اقتصاد ضمن اینکه از سهامداران تقاضا کرد با تامل نسبت به خرید و فروش سهام خود اقدام کنند، - شاخص بورس درحالی مصرانه بر مدار کاهش درحال حرکت است که وزیر اقتصاد ضمن اینکه از سهامداران تقاضا کرد با تامل نسبت به خرید و فروش سهام خود اقدام کنند، درمورد سودآوری شرکت ها، خب نیز خبر خوش داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شاخص کل بورس که در ماه های ابتدایی سال جاری دو میلیون واحد را نیز رد کرده بود، روز سه شنبه به مرز یک میلیون و 200 هزار واحد رسید.

تحلیل گران در روزهای ابتدایی کاهش شاخص، این روند را تا حدی منطقی و لازم می دانستند اما چراغ قرمز این روزهای بورس، با توجه به سایر پارامترها از جمله قیمت کنونی دلار و گزارش های شش ماهه شرکت ها، قدرت تحلیل را هم از تحلیل گران گرفته است.

در واقع بسیاری از سهامداران در صف فروش سهم هایی هستند که با توجه به قیمت دلار، سودآوری چشمگیری و در نتیجه آینده روشنی دارند.

موضوعی که فرهاد دژپسند - وزیر امور اقتصادی و دارایی - روز گذشته در حاشیه جلسه با کمیسیون اقتصادی و نمایندگان مجلس به آن اشاره کرد و گفت که خبر خوش من به سهامداران این است که شاهد افزایش نرخ سودآوری شرکت ها هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوش آقای وزیر برای بورسی ها

خبر خوش آقای وزیر برای بورسی ها