مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 21:302020-10-27اقتصادي

کرونا هتل ها و رستورانها را ضربه فنی کرد!


نتایج یک تحقیق نشان می دهد که تعداد شاغلین بخش خدمات در بهار امسال نسبت به بهار سال گذشته با کاهش همراه بوده و این امر ناشی از تاثیرپذیری بسیاری از مشاغل خدماتی از شیوع کرونا بوده است به نحوی که آمارها از کاهش 33 درصدی شاغلین هتل ها و رستورانها در بهار امسال حکایت دارد.

- نتایج یک تحقیق نشان می دهد که تعداد شاغلین بخش خدمات در بهار امسال نسبت به بهار سال گذشته با کاهش همراه بوده و این امر ناشی از تاثیرپذیری بسیاری از مشاغل خدماتی از شیوع کرونا بوده است به نحوی که آمارها از کاهش 33 درصدی شاغلین هتل ها و رستورانها در بهار امسال حکایت دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بررسی آمار اشتغال در بخش های عمده فعالیت های اقتصادی حاکی از آن است که بخش خدمات همواره بیشترین سهم اشتغال را نسبت به دو بخش صنعت و کشاورزی به خود اختصاص داده است؛ به نحوی که طی سالهای گذشته حدود 50 درصد اشتغال کشور متعلق به بخش خدمات بوده است.

در طول یک دهه گذشته گرایش به کسب و کارهای خدماتی در ایران به شدت افزایش یافته تا جایی که امروز مشاغل خدماتی به بالاترین سهم اشتغالزایی در بازار کار رسیده و تمایل کارجویان به کسب و کارهای بخش خدمات افزایش یافته است.

با این حال کارشناسان معتقدند اگرچه بخش خدمات گنجایش بیشتری برای جذب متقاضیان کار و زنان و جوانان نسبت به دیگر بخش های اقتص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا هتل ها و رستورانها را ضربه فنی کرد!

کرونا هتل ها و رستورانها را ضربه فنی کرد!