مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 21:152020-10-27اقتصادي

پروژه های استان باید «تعیین تکلیف» شوند نه «رفع تکلیف»


استاندار قم خطاب به مدیران این استان و با بیان ضرورت «تعیین تکلیف» پروژه های استانی تصریح کرد: مدیران و مسؤولان استان نباید به برخی از پروژه ها با دید «رفع تکلیف» بنگرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست در جمع تعدادی از مدیران استان و در سالن کرامت استانداری با اشاره به این که جذب سرمایه گذاری از خارج از قم باید جزو برنامه های اقتصادی مدیران و مسؤولان استان باشد اظهار کرد: یکی از مسائل مهم در امر رونق سرمایه گذاری در استان، ضرورت ارتباط و تبادل اطلاعات بین سرمایه گذاران استان است تا آنان از وضعیت یکدیگر باخبر باشند و بتوانند بر اساس توانمندی های یکدیگر، برنامه ریزی بهتری در امر سرمایه گذاری داشته باشند.

وی همچنین راه اندازی مرکز شبانه روزی فوریت های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح های سرمایه گذاری استان را امری مبارک دانست و افزود: البته ضروری است تا نمایندگان دستگاه های مختلف در این مرکز حضوری فعال و مؤثر داشته باشند.

سرمست اضافه کرد: یکی دیگر از نکات مهمی که باید در این مرکز شبانه روزی مورد توجه جدی قرار گیرد، لزوم هماهنگی همه جانبه میان نمایندگان دستگاه های حاضر و فعال در آن است.

وی در عین حال تأکید کرد: همه بدانند که این مرکز برای تسهیل روند امور راه اندازی شده و نباید فازی به فازهای بوروکراسی جاری اض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های استان باید «تعیین تکلیف» شوند نه «رفع تکلیف»

پروژه های استان باید «تعیین تکلیف» شوند نه «رفع تکلیف»