مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 20:052020-10-27بين الملل

ترامپ: عادی سازی روابط اسراییل و دیگر کشورهای عربی پس از انتخابات خواهد بود


رییس جمهور آمریکا در ابتدای آغاز سفر سه روزه خود برای تجمع‌های انتخاباتی در ایالت‌های مختلف در جمع خبرنگاران گفت که عادی سازی روابط میان رژیم صهیونیستی و دیگر کشورهای عربی احتمالا پس از انتخابات آمریکا روی خواهد داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، «دونالد ترامپ» رییس جمهور آمریکا شامگاه روز سه‌شنبه (به وقت تهران) کاخ سفید را ترک کرد تا طی سه روز آینده در ایالت‌های میشیگان، ویسکانسین، نبراسکا، نوادا، آریزونا، فلوریدا و کارولینای شمالی در تجمع‌های انتخاباتی مشارکت کند.

وی پیش از سوار شدن به هواپیما در جمع خبرنگاران گفت که این بسیار مناسب و زیبا خواهد بود که به جای شمارش آرا برای دو هفته، پیروز انتخابات روز سوم نوامبر (13 آبان) اعلام شود.

ترامپ در ادامه با اشاره به این موضوع که مدتی است که با «شی جین‌پینگ» رییس جمهور چین صحبت نکرده، در پاسخ به سوالی در این باره که وی چگونه انتظار دارد که چین مورد مجازات قرار بگیرد، گفت قصد ندارد این موضوع را خبرنگاری که سوال را پرسیده بگوید.

رییس جمهور آمریکا در پاسخ به سوال خبرنگار سی‌ان‌ان در این باره که آیا رای‌دهندگان باید وی را درباره کرونا مورد قضاوت قرار دهند، گفت: «رای‌دهندگان من را درباره چیزهای زیادی قضاوت می‌کنند که یکی از این چیزها این است که ما کار خی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ: عادی سازی روابط اسراییل و دیگر کشورهای عربی پس از انتخابات خواهد بود

ترامپ: عادی سازی روابط اسراییل و دیگر کشورهای عربی پس از انتخابات خواهد بود