مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 19:152020-10-27سياسي

توزیع بسته های کمک معیشتی بین نیازمندان بخش چمستان در طرح احسان ماندگار


رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نور، گفت: در اجرای نیت واقفان 250 بسته کمک معیشتی در قالب طرح احسان ماندگار بین نیازمندان زیر پوشش کمیته امداد بخش چمستان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان نور، حجت الاسلام عیسی توپاحیدری در آیین اجرای طرح احسان ماندگار و توزیع بسته های کمک معیشتی که در محل امام زاده بلال روستای نانواکلا از توابع بخش چمستان برگزار شد، با تبریک آغاز امامت و ولایت حضرت ولی عصر(عج) اظهار کرد: در استانی زندگی می کنیم که از نظر تعداد رقبات رتبه نخست و از نظر میزان موقوفه رتبه سوم کشور را دارد.

وی افزود: مازندران میزبان یک هزار و 361 امامزاده و شهرستان نور نیز میزبان 121 امام زاده جلیل القدر است که بنا به فرمایش رهبری باید قطب فرهنگی شود، از این رو برنامه طرح احسان ماندگار را امروز در امام زاده بلال برگزار کردیم.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نور به نیات واقفان خیراندیش و تنوع و پراکندگی نیات اشاره کرد و افزود: 74 درصد موقوفات مربوط به عزاداری سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) است.

این مسؤول با بیان اینکه مجموعه اوقاف به همه زوایای زندگی مردم و ضرورت امروز جامعه توجه دارد، خاطر نشان کرد: امروز علاوه بر عزاداری در امر بهداشت، کرونا شهرستان علاوه بر توزیع اقلام بهداشتی در سه مرحله( مرحله نخست 5


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بسته های کمک معیشتی بین نیازمندان بخش چمستان در طرح احسان ماندگار

توزیع بسته های کمک معیشتی بین نیازمندان بخش چمستان در طرح احسان ماندگار