مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 18:402020-10-27اقتصادي

اختصاص 56 میلیارد تومان برای تکمیل تصفیه خانه و شبکه جمع آوری فاضلاب اسلامشهر


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران گفت: از محل اعتبارات طرح رفع بوی نامطبوع مسیر فرودگاه امام خمینی(ره) مبلغ 56 میلیارد تومان به بحث تکمیل تصفیه خانه و شبکه جمع آوری فاضلاب شهرستان اسلامشهر تخصیص داده شده که امیدواریم این پروژه هر چه سریع تر تکمیل شود.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسلامشهر، مسعود شفیعی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران عصر امروز در جلسه شورای برنامه ریزی، توسعه و اقتصاد مقاومتی شهرستان اسلامشهر در محل سالن همایش های فرمانداری، اظهار کرد: رشد و توسعه استان تهران در عرصه های مختلف، نقش اساسی و بی بدیلی در رشد و توسعه کشور داشته و باید به تهران فراتر از یک استان نظر داشت.

وی با اشاره به اینکه مقوله توسعه، باید همه جانبه باشد، گفت: تنها با نوشتن یک سند و تدوین یک برنامه مکتوب نمی توان به توسعه متوازن در کشور دست یافت که اگر همدلی، همبستگی، همراهی، رصد میدانی و آسیب شناسی از مسائل وجود نداشته باشد رشد و توسعه دست یافتنی نیست.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران با تأکید بر تشکیل جلسات هم اندیشی، بیان کرد: تشکیل جلسات هم اندیشی و هم فکری همه دستگاه متولی و صاحب نظر، بخشی از فرآیند توسعه است، توسعه امر بخشی نیست، با نگاه بخشی نمی توان به توسعه متوازن دست یافت، اگر دید فرابخشی و ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 56 میلیارد تومان برای تکمیل تصفیه خانه و شبکه جمع آوری فاضلاب اسلامشهر

اختصاص 56 میلیارد تومان برای تکمیل تصفیه خانه و شبکه جمع آوری فاضلاب اسلامشهر