مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 18:402020-10-27سياسي

تاخیر در تدوین سند جامع پدافند غیرعامل کهگیلویه و بویراحمد پذیرفتنی نیست


استاندار کهگیلویه و بویراحمد از تاخیر در تدوین سند جامع پدافند غیرعامل استان گلایه کرد و گفت: دانشگاه نسبت به تدوین این سند با جدیت و سرعت بیشتری اقدام کند.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد از تاخیر در تدوین سند جامع پدافند غیرعامل استان گلایه کرد و گفت: دانشگاه نسبت به تدوین این سند با جدیت و سرعت بیشتری اقدام کند.

حسین کلانتری افزود: انتظار می رود دستورالعمل ها متناسب با بودجه و نیروی انسانی طراحی و تنظیم شود.

وی با تاکید بر اینکه طرح های مهم اقتصادی، زیرساختی و توسعه ای نیازمند پیوست پدافند غیرعامل هستند، تصریح کرد: هماهنگی های لازم بین بخش های مختلف و در حال فعالیت انجام می شود اما ماموریت ها متفاوت است و امید است برنامه هفتم همچون برنامه پنجم و ششم در توسعه قوانین و مقررات و ایجاد ظرفیت ها کارآمد باشد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر ضرورت فرهنگ سازی اصول پدافند غیرعامل تاکید و اظهار کرد: با بهره گیری از ظرفیت های رسانه ای می توان در تحقق این مهم گام برداشت.

کلانتری سپس در جمع مسئولان استانی از طولانی شدن تدوین سند جامع پدافند غیرعامل استان انتقاد و تاکید کرد: آنچه حائز اهمیت است اینکه سایر استان ها طرح جامع پدافند را تهیه و اجرا کردند اما متاسفانه سند جامع پدافند استان کهگیلویه و بویراح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاخیر در تدوین سند جامع پدافند غیرعامل کهگیلویه و بویراحمد پذیرفتنی نیست

تاخیر در تدوین سند جامع پدافند غیرعامل کهگیلویه و بویراحمد پذیرفتنی نیست