مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 18:302020-10-27پزشكي

آخرین خبرها از شیوع کرونا و آنفلوانزا در آذربایجان شرقی


رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز، آخرین خبرها از شیوع کرونا و آنفلوانزا در آذربایجان شرقی را تشریح کرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز، آخرین خبرها از شیوع کرونا و آنفلوانزا در آذربایجان شرقی را تشریح کرد.

محمد حسین صومی، سه شنبه شب در گفت وگوی ویژه خبری در تشریح این مطلب، اظهار کرد: بیش از 50 درصد نمونه های اخذ شده در طول هفته گذشته مثبت بودند (500 نفر از 1000 نفر)، روز گذشته نیز جواب نمونه ی 477 نفر مثبت اعلام شد.

وی اضافه کرد: 500 مورد جدید به این معنی نیست که هر روز حدود 500 نفر در آذربایجان شرقی مثبت می شوند، بلکه این ها فقط 20 الی 30 درصد افراد علامت داری هستند که برای شناسایی مراجعه می کنند، در حالت مثبت تعداد موارد مثبت کرونا در آذربایجان شرقی را باید ضربدر پنج، کنیم.

وی گفت: آمارها می گویند، تعداد مبتلایان، صد برابر فوتی های یک روز هستند، به عنوان مثال اگر امروز 18 نفر فوت کرده باشند، 1800 مبتلا خواهیم داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صومی، متوسط تعداد فوتی های ناشی از ابتلا به کرونا در آذربایجان شرقی را در طول هفته جاری 22 نفر عنوان کرد و گفت: متاسفانه تعداد بستری ها رو به افزایش بوده و آخرین آمارها نشان می دهد از صبح روز گذشته تا صبح امروز 252 نفر به بیمارستان ها مراجعه کرده و در مجموع بیمارستان های استان، بستری شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین خبرها از شیوع کرونا و آنفلوانزا در آذربایجان شرقی

آخرین خبرها از شیوع کرونا و آنفلوانزا در آذربایجان شرقی