مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 18:252020-10-27سياسي

دورکاری شامل حال 6 شهرستان اعمال محدودیت شده در آذربایجان شرقی، نمی شود


رییس ستاد استانی مقابله با کرونا در آذربایجان شرقی گفت: دورکاری و تعطیلی اداره ها شامل حال شش شهرستان اعمال محدودیت شده در آذربایجان شرقی نمی شود.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس ستاد استانی مقابله با کرونا در آذربایجان شرقی گفت: دورکاری و تعطیلی اداره ها شامل حال شش شهرستان اعمال محدودیت شده در آذربایجان شرقی نمی شود.

علیار راستگو، سه شنبه شب در گفت وگوی خبری در تشریح این خبر و با اشاره به اعمال محدودیت ها در شش شهرستان استان از امروز به مدت یک هفته، اظهار کرد: جلسه ای در این خصوص با فرمانداران شهرستان ها از طریق ویدیو کنفرانس، برگزار شده و بر ضرورت اعمال جدی محدودیت های رسیده از ستاد ملی کرونا در این مناطق تاکید شد.

وی اضافه کرد: ستادهای شهرستانی تشکیل شده و روسای شبکه های بهداشت این شهرستان ها محدودیت ها را با جدیت اعمال می کنند.

وی افزود: دستورالعمل های لازم قبلا از طریق وزارت بهداشت و وزارت کشور ابلاغ شده و فرمانداران شهرستان ها در جریان هستند، صنوف پرخطر و کم خطر نیز از ابتدا مشخص شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، راستگو با اشاره به روند اعمال محدودیت ها بر صنوف گروه های دو، سه و چهار، خاطرنشان کرد: اکیپی متشکل از نماینده قوه قضاییه، نیروی انتظامی، اداره ی اماکن یا مجمع امور صنفی، اتاق اصناف شهرستان، نماینده فرمانداری و بهداش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دورکاری شامل حال 6 شهرستان اعمال محدودیت شده در آذربایجان شرقی، نمی شود

دورکاری شامل حال 6 شهرستان اعمال محدودیت شده در آذربایجان شرقی، نمی شود