مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 18:202020-10-27اقتصادي

اختصاص 53 میلیارد یارانه سود تسهیلات به سرمایه گذاران پروژه های جهش تولید


استاندار لرستان از اختصاص 53 میلیارد تومان یارانه سود تسهیلات به منظور کمک به سرمایه گذاران پروژه های جهش تولید خبر داد.

- ایسنا/لرستان استاندار لرستان از اختصاص 53 میلیارد تومان یارانه سود تسهیلات به منظور کمک به سرمایه گذاران پروژه های جهش تولید خبر داد.

دکتر سید موسی خادمی در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان، اظهار کرد: در لرستان پروژه های عمرانی و اقتصادی وجود دارد که از این بابت در حدود 600 میلیارد تومان باید تسهیلات بانکی پرداخت کنیم.

وی بیان کرد: برنامه هایی که دولت در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و در راستای نامگذاری سال 1399 که به نام جهش تولید نامگذاری کردند تفاهم نامه هایی بوده که بین استان ها و سازمان برنامه وبودجه کشور منعقد شده است.

خادمی اضافه کرد: برخی از پروژه های عمرانی و اقتصادی به عنوان پروژه هایی که در سال جاری به نتیجه برسند تحت عنوان جهش تولید تعریف شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه برای پرداخت این تسهیلات 53 میلیارد تومان یارانه سود تسهیلات تعلق خواهد گرفت، ادامه داد: به منظور کمک به سرمایه گذاران، مقرر شده این مبلغ برای تسهیلات سرمایه در گردش و سرمایه ثابت پروژه های جهش تولید اختصاص یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 53 میلیارد یارانه سود تسهیلات به سرمایه گذاران پروژه های جهش تولید

اختصاص 53 میلیارد یارانه سود تسهیلات به سرمایه گذاران پروژه های جهش تولید