مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 17:502020-10-27سياسي

آژانس انرژی اتمی: سطح خوب همکاری با ایران را حفظ کرده ایم


مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اعلام کرده که این نهاد بین‌المللی در ارتباط با دسترسی به 2 سایت، سطح خوب همکاری را با ایران حفظ کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه خبرنگاران جوان، «رافائل گروسی» می‌گوید که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در ارتباط با دسترسی به 2 سایت در ایران، سطح خوب همکاری را با کشورمان حفظ کرده است.

مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در مصاحبه با خبرگزاری «آسوشیتد پرس»، گفت: ایران به طور داوطلبانه اجازه دسترسی به 2 سایت مشخص شده از سوی آژانس را داده و راستی‌آزمایی برای حل این موضوع را تسهیل می‌کند.

گروسی می‌گوید که بازرسان آژانس نمونه‌هایی از هر 2 سایت در ایران برداشته‌اند که این نمونه‌ها در مرحله تحقیق و آزمایش قرار دارند.

وی افزود: این راه حلی سازنده برای مشکلی بود که ما داشتیم و من می‌خواهم بگویم که از آن زمان به بعد ما سطح خوب همکاری را حفظ کرده‌ایم؛ از این نظر که بازرس‌های ما به طور منظم در این سایت‌ها حاضر می‌شوند و از آن‌ها بازدید می‌کنند.

گروسی در بخش دیگری از مصاحبه خود با اشاره به سطح ذخایر اورانیوم با غنای پایین کشورمان اشاره کرده و گفت: ایران همچنان در حال ذخیره مقادیر بیشتری از اورانیوم با غنای پایین است، اما به نظر می‌رسد که این مقدار برای سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آژانس انرژی اتمی: سطح خوب همکاری با ایران را حفظ کرده ایم

آژانس انرژی اتمی: سطح خوب همکاری با ایران را حفظ کرده ایم