مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 17:052020-10-27دانش

دوره های متنوع مدارس کسب وکار در دانشگاه شیراز برگزار می شود


منصور کنعانی، مدیر مرکز نوآوری و کارآفرینی دانشگاه شیراز در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: در مرداد و شهریور امسال، مدارس کسب وکار در 2 دوره، - مدیر مرکز نوآوری و کارآفرینی دانشگاه شیراز از برگزاری دوره های متنوع مدارس کسب وکار، به همت مرکز نوآوری و کارآفرینی دانشگاه شیراز خبر داد.

منصور کنعانی، مدیر مرکز نوآوری و کارآفرینی دانشگاه شیراز در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: در مرداد و شهریور امسال، مدارس کسب وکار در 2 دوره، با حدود 15عنوان آموزشی و شرکت 500 دانشجوی دانشگاه شیراز برگزار شد.

کنعانی مطرح کرد: در دو مدرسه تابستانی کسب وکار که با همکاری معاونت آموزشی دانشگاه برگزار شد، درمجموع حدود10هزار نفرساعت آموزش های متنوع ارائه شد که براساس نظرسنجی های پیوسته، رضایت نزدیک به 80درصدی را به دنبال داشت.

مدیر مرکز نوآوری و کارآفرینی دانشگاه شیراز تصریح کرد: این مرکز با همکاری عناصر فعال در اکوسیستم دانش بنیان مانند پارک علم و فناوری استان فارس، بنیاد ملی نخبگان استان فارس، دانشگاه صنعتی شیراز و دانشگاه خلیج فارس بوشهر، از ابتدای سال جاری دوره های متعدد آموزشی و مهارت افزایی کسب وکاری را در دستور کار خود قرار داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوره های متنوع مدارس کسب وکار در دانشگاه شیراز برگزار می شود

دوره های متنوع مدارس کسب وکار در دانشگاه شیراز برگزار می شود